Sista veckan!

Ja, nu börjar det dra ihop sig! Vi är nu inne på sista veckan av detta år! Sedan lämnar vi 2011 bakom oss och siktar vidare mot ett helt nytt 2012. Jag måste säga att 2011 har varit ett bra år, där det hänt en del grejer. Jag har bland annat knytit nya bekantskaper, skaffat mig ett jobb ( och dessutom klippt mig ). Jag har gått och blitt sambo på heltid, bytt adress. Köpt mig en riktig bil. Det har hänt en del ganska stora förändringar, jag har fattat en del beslut som jag är stolt över. Jag skulle kunna säga att jag lämnar ett bra år bakom mig och hoppas på ett minst lika bra 2012..
.
2012 ska även innebära nya vanor och mindre kilon! De är något jag måste ta tag i nu innan det bär iväg allt för mycket. Jag känner mig inte riktigt nöjd som de är nu, men när allt julgodis och plockmat är borta så blir allt så himla mycket lättare. Jag är ju en sån som inte kan styra över mina innre viljor.
Hjärnan säger "ja ta en godis"  jag säger " nä låt bli" men av någon konstig anledning slutar det alltid att jag tänker " ja, men en skadar inte". De är någonting jag ska ändra på!
.
När snön tinar undan och det blir bar mark ute ska jag även göra som rutin att ta en liten promenad, kanske tll och med göra det till en rutin.
.
Jag har ju också sagt till mig själv att denna vinter (ända fram till tävlingsäsongen) ska vara en vinter då jag lägger ner lite extra krut på Sahlinn, vilket jag tycker att jag ändå har gjort. Jag har bestämt att jag ska satsa helhjärtat på henne i vinter, se om det blir nått eller om det skiter sig. Skiter det sig tex om hon blir överansträngd och inte riktigt håller ihop kanske hon får bli mamma? Men jag hoppas såklart på att hon håller ihop och att vi kan få en bra tävlingssäsong i vår/sommar/höst, med bra resultat.
.
Annars är min fundering just nu vad som händer på nyår???Är det någon som ska ha fest eller är det någon som inte vet så är ni välkommna till fredsgatan =)
.
Nu ska jag fortsätta att frysa ihjäl, det känns som att elementen är avstängda eller satta på minusgrader, vilket dom absolut inte är, men fruktansvärt vad jag har frusit de senaste dagarna!!!  Tur jag har många filtar=)
.
Ta hand om er vänner, kikar jag inte in här nå mer innan året är slut så vill jag önska alla mina vänner ett riktigt gott nytt år!!! Ta hand om er och varandra =)
.
.
Min fina lilla älsklingsdam!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback