En erfarenhet rikare..

Idag har jag varit med om någontong lite annorlunda och samtidigt ganska otrevligt men ändå riktigt spännande!!
En Kastrering!! På mammas travare, Det gick väldigt snabbt och smidigt måste jag säga. De som var äckligast var när han fick bedövning och lugnande, jag hatar verkligen sprutor. Men när han klippte av "bollarna" tyckte jag inte var lika äckligt.
.
Lyckades komma ihåg att ta en bild också, så jag tänkte visa er som inte vet hur ett par hästbollar ser ut. Jag trodde att dom skulle vara som små majskorn, men ack så fel jag hade!!
.
Såhär ser det ut när man kastrerat en häst stående, inte så farligt faktiskt! men om ni jämför med hovarna på hästen så kan ni skaffa er en uppfattning om hur stora dom är! typ som tennisbollar.. haha de ni grabbar!!
.
Jag frågade Philip vad han trodde att det var för nått " det ser ut som räkor" ja faktiskt! HAHA
.
De var en del av min dag, men har även promenerat en timme med min lilla prinsessa som skötte sig jätte bra i trafiken idag! Jag har nyss avslutat mitt träningspass här hemma i lägenheten - 20 minuter jogg på bandet och sedan lite andra övningar, typ mage och armar. Jag känner mig rätt klar med den här dagen, det är dax att duscha och sen krypa ner under täcket och se fram emot nästa dag, jobb och ett besök i stallet väntar i morgon =)
.
Vi hörs fina ni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback