Godmorgon!

Godmorgon i regnvädret!
.
De känns bra att det regnar för jag jobbar 12-21 ändå. Men innan de ska jag iväg och fika med två vänner! Fika är inte riktigt min grej men de kanske kan bli.. Annars hade jag tänkt att jag skulle behöva färga bort utväxten som heter duga! Men de får nog bli i morgon efter jobbet, innan utg. Fast gillar igentligen inte att ha nyfärgar hår sådär, eftersom jag färgar mörkt så är det så lätt att få en fläck lite här och där i ansiktet som syns igenom sminket. Men de får gå ändå.
.
Nu dom senaste veckorna har det varit mycket jobb. Efter helgen som kommer så har jag klarat mig igenom mina FEM Jobbhelger, sen rullar det på som vanligt med varannan. Min boss har varit snäll att ge mig extrapass nu också så det har nog fasen blivit en heltid nu senaste månaden ==) de tackar jag ju inte nej till.
.
Igår råkade jag titta in på Birsta precis när Bikbok hade 50% i hela butiken. Så jag hittade ett par jeans och en stickad tröja på halva priset. vidare på Rut mfl hittade jag ett par jeans och en tunika. Jättenöjd!!
.
Men nu ska jag gå och göra mig iordning för en jobbardag, men först en fika!!
.
Ungefär såhär ser det ut på våra fönster nu...

Kommentarer
Postat av: Betty

Tack! Ja, världens bästa Minne <3

2012-04-30 @ 14:05:08
URL: http://bettyohgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback