Mördar helg!

Japp!! Denna helg är min sista mördar helg, jag ska jobba på Bergsgatan! De mina vänner är en latmask's sista önskan, men vad gör man inte för lite pengar + att det är ju faktiskt trevlig personal och trevliga kunder jag jobbar med, även fast mitt Ica Ettan är helt oslagbart!! Fast idag jobbar jag på Ica Ettan, imorrn börjar det på allvar!
.
Det börjar hända lite grejer nu också, jag och Philip ska dra iväg till huvudstaden om nån vecka och kika lite VM. och dagen efter de är den stora dagen! HIHI!!
.
Idag har jag städat och tvättat, jag skulle ju kunna visa bilden också...Måste bara ta några först
.
Hallen när man kommer in, tänk er en rund matta framför bänken därborta.
Köket. Lite mörk bild men är man dålig på att fotografera så är man!
Matbord
Köket från ballkongens håll!
Sovrum!
Vardagsrummet
Toaletten
.
Vi har också ett datarum men det ser ut som om någon släppt en bomb där, så bild uteblev!! =)
En blomma som har lyckats överleva
Och mitt lilla träd
Nu.. dax för lumch =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback