Påsk

I morse knackade det på dörren, vår klocka på dörren låter bedrövligt högt så jag blev såklart livrädd. jag är ju ensam hemma, har varit de sen i tisdags och kommer vara de till på måndag. Så man är lu lite extra sprättig! Men de var ju bara påskkärringar som kanckade på, de första som slog mig var, hur kom dom in i trapphuset. De är ju kod in hit. Hur som helst så hade ju inte jag räknat med nå besök. Jag har ALDRIG fått besök av påskkärringar. Såklart hade jag ju inge godis hemma, bara nå gamla äckliga som ingen vill ha. Dom bjöd jag bort. Om det kommer fler kärringar så får jag helt enkelt sticka åt dom en liten peng då,men vad är lagomt? en tia är de för lite?
.
Jaja jag åker snart och jobbar så det kanske är lungt =)
.
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig  klar för dagen! hade tänk köpa en grej till en person också, så kanske borde rappa på!
.
Jag ska bli bättre på att uppdatera här eftersom de är endel som kikar in här varje dag. Bilder ska också prioriteras!
.
bild lånad från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback