Sommar eller vinter?

Godmorgon i snöyran! Konstigt att det kan slå om så fort och bli vinter över en natt. Igår åt jag och Philip middag på balkongen där det till och med var lite för varmt. Vi var tvugna att öppna upp så det kunde komma in lite luft, solen värmde verkligen. Balkong dörren hade vi öppen ända fram till åtta utan att det blev kallt inne. Idag när jag slog upp ögonen så är det vinter ute, lite onödigt tycker jag!!
.
Men de är väl bara att aceptera, idag bär det iväg till stallet kring tio med Madde, jag hade tänkt att jag skulle pallra mig iväg och träna också men får se hur det blir med de.
.
Igår fattade jag även ett ganska stort beslut som kommer att påverka framtiden, jag hoppas att det blir bra och att allt kommer att gå bra. En del papper är inskickade så nu är det bara att invänta datumet och hoppas allt ser bra ut!!
.
Näe nu är det dax att jag gör mig iordning och sparkar igång dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback