50,70

Passar på att titta in här, det var ju ett tag sedan!
.
Jag och mamma var och fyndade på Grafströms förut, jag hittade en skaljacka på 70% ett par ridbyxor på 50% och ett par vintervantar på ordinarie pris. Såklart är det ridkläder jag pratar om nu för er som inte förstod. Super nöjd över mina köp idag. Det är lite för kallt för att kunna använda jackan och byxorna nu, men till våren och sommaren kommer det bli underbart snyggt!!
.
.
.
.
sådär ser dom ut, dock är bilderna inte rättvis med verkligehetn, men ungefär!
.
Nu lutar det mot att jag ska baka cokostoppar och chokladbollar. (istället för att åka till gymmet). orkar inte sätta i motorvärmaren heller så jag får åka kall bil i morgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback