Knän, armar osv....

Ja dessa kroppsdelar som man ska hålla reda på. Allt ska fungera och passa in! Mina knän är ju förtillfället på semester tror jag, dom hänger inte riktigt med och dessutom tror jag att jag har överansträngt dom lite för dom värker! Förhoppningsvis ger det med sig om jag tar det lite lungt och kanske inte går på bandet så mycket. Jag kan ju träna andra kroppsdelar, förutom att jag måste ta hänsyn till att jag har "tennisarm?" i båda armgågarna så jag får tänka till lite där också. Men annars så är jag tipp topp!!
.
Jag och Agge var på gymmet idag och gjorde några knop, känns bra!
.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta en god äggmacka och bara slappa resten av kvällen =)
.
bild lånad från google
.
Kanske man skulle kunna skaffa nått sånt här om det inte vill ge med sig?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback