Mamma???

Ja det är ett ord som kommer upp i min skalle nästan varje dag flera gånger om dagen. Det handlar såklart inte om mig utan om Sahlinn!! Kanske vill hon bli mamma till en liten unge? Problemet är pengar, alltid dom där pengarna! Men jag har tagit ut för och nackdelar med detta och jag har kommit fram till att det inte skulle vara till någon nackdel =)
.
Såklart har jag ju hittat jättefina hingstar men dom kostar ju därefter!
.
http://www.lovstastuteri.com/semin/hingstar/dressyrhingstar/?stallion=5&lang=sv Kolla in den här hingsten!!!!
.
Okej jag vet att jag snöat in mig i det här, men de blir lätt så!
I morgon ska jag försöka pallra mig till gymmet med Agge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback